12 tárgy, amire nem tudtad, hogy utazásnál szükséged van, DE MÉGIS!

Sziasztok!

Én azok közé az emberek közé tartozom, akik, ha tehetik, mindenféle kütyüvel, tárggyal körbeveszik magukat, ha remélik, hogy azok kicsit is könnyebbé tehetik az életüket, így az utazást is. Az évek során elég sok mindent sikerült már kipróbálnom (valamiket már nem használok), de elég sok minden van, ami megállja a helyét és még mindig velem tartanak utazásaim során. Most ezeket mutatnám meg nektek. Higgyétek el, ezek valóban jó dolgok és hasznát vehetitek nekik; persze nem is megfizethetetlenek. Mivel ez nem reklám, így linkeket nem fogok megadni az egyes termékekhez, de, ha rám írtok, szívesen megküldöm, én hol vettem őket. De íme a lista, nem fontossági sorrendben.

1, Szemmaszk

Megítélésem szerint nem mindegy, hogy ebből milyet is vesz az ember. Nem, nem a színére gondolod. A legjobba az, aminek külön része van a szemre formázva, így az orrunk a kis lukba esik, ezzel is csökkentve a beszűrődő fény mennyiségét. Ami lássuk be, nem rossz. Ára: 260-. Ft, ennyit nekem megér.

szemmazsk

2, Nyakpárna

Na ebből sem a simát kell venni. Nem is azt, ami olyan vastag memóriahabos – nekem legalábbis azok nem váltak be. Ez felfújható, viszont tartalmaz egy külön nyaktámasztós részt, ami megakadályozza, hogy a nyakunk olyan testhelyzetet vegyen fel, amitől könnyen elzsibbadhat. Ára: 815-, Ft.

parna

3, Bőröndjelölő

Senki nem szereti / szeretné, ha a reptéren várakozva valaki más kapná fel a bőröndjét és pattanna meg vele, na ennek elkerülésére léteznek a bőröndjelölők. Mindenféle színben, formában kaphatunk, de ha tehetjük minél extrémebbet válasszuk, hogy rövid idő alatt kiszúrjuk a többi közül, valamint egyéniségünkhöz illeszkedjen. Bevallom töredelmesen én minden utazásom előtt újat veszek, úgyhogy elég sok van belőlük . Folyamatosan keresem a számomra megfelelőt. Most a legújabb szerzeményemről mutatom a képet. Ára: 410-, Ft.

bőrönd

4, Útlevéltartó

Ennek lényegében esztétikai funkciója is van mindamellett, hogy segít megakadályozni, hogy az útlevelünk koszolódjon. Ára: 360-, Ft.

utlevel

5, Pénztárca rögzítő

Ezt célszerű magunkkal vinni akkor is, ha egy zsúfolt városba látogatunk, ahol sok tolvaj lehet. Könnyedén tudjuk a pénztárcánkat rögzíteni vele a táskánkhoz, így mikor fizetünk, nem tudják egykönnyen kirántani a kezünkből. Ára: 390,- Ft.

fvf

6, Vízálló telefontok

Abban az esetben, ha telefonkészülékünk nem vízálló, akkor elég hasznos kis eszköz lesz ez. Így könnyedén bevihetjük magunkkal a telefonunkat a vízbe és készíthetünk fotókat. Van sötétben világító és sima egyszerű változat is. Nekem az előbbi van, de pusztán azért, mert nagyjából egy áron van a kettő. Ára: 850,- Ft.

vv

7, Csomagkötöző

A csomagkötözőnek főleg akkor fogjuk hasznát venni, ha kézi poggyászunk mellett feladott poggyászunk is van. E segítségével a kettőt könnyedén összekapcsolhatjuk és így mozgathatjuk őket a reptéren míg várakozunk. Ára: 800,- Ft.

ss

8, Lábtartó párna

Ő a legfrissebb szerzeményeim egyike. Bevallom nem próbáltam még ki, 3 hét múlva lesz a felavatása. Remélem beválik. Az értékelések és vélemények alapján valóban jó. Így a jövőben már nem kell félnem attól, hogy trombózisom lesz, mivel előveszem a táskámból, felfújom könnyedén, majd erre rakom fel a lábam, így nem kell lógatni. Három méretben lehet kapni, de amennyiben úgy szeretnétek használni mint én, akkor a 3 emeletes kell (ez a legdrágább). Kapunk hozzá egy kis zsákos tokot is, amiben könnyedén tárolhatjuk, illetve ráhelyezhetjük a felfújt párna aljára, hogy ne az koszolódjon. Ára: 7.200,- Ft.

aa

9, Fülhallgatótartó

Nem tudom, ti, hogy vagytok vele, de én kifejezetten utálom, mikor hallgatnék egy kis zenét, előkeresem a fülhallgatóm és bogozhatom ki. Csomó időt elvesz és fel is idegesít. Na innentől kezdve ez már a múlté. Erre a kis kütyüre simán feltekerhetjük a fülhallgató madzagját és voilá, nincs többé probléma. Ára: 155,- Ft.

ad

10, Szennyes tartó

Én olyan típusú ember vagyok, aki a koszos szennyest fogja és csak úgy bedobja a bőröndbe, nem törődve azzal, hogy hova is kerül, keveredik-e a tiszta ruhával. Na a jövőben ez nem így lesz. Beszereztem egy ilyen fain kis szennyes tartórt, aminek egyik oldalában a tiszta, a másik oldalában a koszos ruhaneműket tarthatom. Ára: 960,- Ft.

fas

11, Tároló

Ezt a kis tárolót pont olyan embereknek találták ki mint amilyen én vagyok, aki sok kütyüvel utazik pl. telefon(ok), töltő, power bank, fülhallgató, stb. Ebben könnyedén lehet tárolni ezeket, és nem lesz gond, hogy megtaláljuk, hova is raktuk őket. Két méretben lehet kapni: S / L. Nekem a nagyobb van. Ára: 780,- Ft.

swsws

12, Papucstalp

A papucstalp egy viszonylag újabb találmány, pár hónapja mindenhol ez jött szembe velem az interneten. Vettem is belőle rögtön. Négy méretben lehet kapni: S / M / L / XL. Nekem 40-es lábbal az L-es méret kellett, de van mérettáblázat hozzá. Három színben érhető el: pink, fekete és kék. Lényegében a papucstalp azért van, hogy ha a strandolunk és nincs kedvünk folyton a papucsunkat felvenni – mondjuk, mert homokos lesz -, akkor ezt simán csak felragasztjuk a megtisztított talpunkra és ugyanazt a funkciót látja el mint egy papucs. Nyugodtan mehetünk vele a vízbe is, nem fog lejönni és sétálhatunk is benne a betonon. Ára: 650,- Ft.

as

Most így hirtelen ennyi jutott eszembe, de tekintettel arra, hogy folyamatosan keresem a praktikus, új dolgokat, szerintem hamarosan lesz majd egy új lista is; addig viszont, ha beszerzitek ezeket, akkor már nagy baj nem érhet titeket és kényelmes utazásban lesz részetek.

A nevek miatt megint előre is elnézést kérek, de próbáltam úgy fordítani a nevüket, hogy a funkciókat be lehessen azonosítani velük.

Pandakaland

One thought on “12 tárgy, amire nem tudtad, hogy utazásnál szükséged van, DE MÉGIS!

1. Igazán hasznos ötletek! 😊
    Már csak egy-kettőt kell beszereznem 😀